17 Φεβ 2013

Βραβείο World Press Photo σε άνεργο φωτορεπόρτερ



Ένα από τα διεθνή βραβεία του World Press Photo απονεμήθηκε στον άνεργο πορτογάλο φωτορεπόρτερ, Ντανιέλ Ροντρίγκες, ο οποίος αναγκάστηκε να πουλήσει τον φωτογραφικό εξοπλισμό του για να επιβιώσει, εν μέσω κρίσης.

Ο πορτογάλος φωτορεπόρτερ, άνεργος από τον περασμένο Σεπτέμβριο, απέσπασε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Καθημερινή ζωή», για την ασπρόμαυρη φωτογραφία του που απεικονίζει νεαρούς να παίζουν ποδόσφαιρο σε χωριό της Γουινέας-Μπισάου.


Τράβηξε την φωτογραφία τον περασμένο Μάρτιο, σε ταξίδι του στη Γουινέα-Μπισάου, όμως δεν κατάφερε να βρει κάποιο έντυπο που να ενδιαφερθεί να δημοσιεύσει τις φωτογραφίες του, τις οποίες αποφάσισε τελικά να στείλει στο διαγωνισμό.

Ο Ντανιέλ Ροντρίγκες, μιλώντας στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό Sic noticias, δήλωσε ότι εξεπλάγη όταν φίλος του τον ενημέρωσε για την βράβευσή του. «Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα. Δεν το πίστεψα», είπε ο 25χρονος, μιλώντας τηλεφωνικά από τη Ρίβα ντε Άβε, ένα χωριό στη βόρεια Πορτογαλία.

«Είμαι άνεργος και χωρίς φωτογραφικό εξοπλισμό εξαιτίας της κρίσης που περνάμε όλοι. Αναγκάστηκα να πουλήσω τις μηχανές μου για να πληρώσω τους λογαριασμούς, να καλύψω τα έξοδά μου και να επιβιώσω. Δεν εργάζομαι, ψάχνω για δουλειά ακόμη και εκτός της ειδικότητάς μου», ανέφερε ο Ντανιέλ Ροντρίγκες.

Πηγή: enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς