18 Ιουν 2013

Βάλτε κι άλλα «ενοχλητικά» μέλη στο ΔΣ-ψηφίστε ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ

Το πρώτο ενικό, λέει, στη δημοσιογραφία, απαγορεύεται. Ας μου επιτραπεί να το χρησιμοποιήσω για να καταθέσω τις τελευταίες σκέψεις μου ενόψει των αποψινών και αυριανών εκλογών.

Η φιλοδοξία μου είναι αμέτρητη. Θέλω να φτάσω όπου δεν μπορώ, παραφράζοντας σε πρώτο ενικό τον Καζαντζάκη στον «Γκρέκο». Σε πολλά πράγματα  στη ζωή μου υπήρξα φιλόδοξος, ένα από αυτά, όμως, δεν είναι αναγκαστικά η εκλογή μου στο ΔΣ της Ένωσης Συντακτών.

Η φιλοδοξία μου σε αυτό ακριβώς το θέμα, περιορίζεται υγιώς στην εκλογή 2 ή, και 3 υποψηφίων των «Μαχόμενων Δημοσιογράφων» στο ΔΣ. Και θέλησα εξ αρχής να βοηθήσω όσο μπορώ σε αυτή την προσπάθεια. Οσο μπορώ, όσο μου επιτρέπεται, όσο γίνεται.

Μόνος μου το ζήτησα από την εκλεγμένη, την φυσική ηγέτιδα της παράταξης, τη Νανά Νταουντάκη. Δεν περίμενα να μου το ζητήσουνε, να κολακευτώ, να ψωνιστώ και να συμπαραταχτώ για ίδιον όφελος. Όχι.

Είδα, ξαναείδα, σκέφτηκα, έκρινα και αποφάσισα πως η ανανέωση στο ΔΣ της Ένωσης με προοδευτικές ιδέες και μαχητικούς, ασυμβίβαστους συναδέλφους, είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε τα τελευταία χρόνια. Είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη επιβίωσης. Τόσο απλά.

Συνάδελφοι, σήμερα και αύριο ψηφίζουμε. Ψηφίζουμε 11 ονόματα στο ψηφοδέλτιο των Μαχόμενων. Όχι 10. Ολους τους σταυρούς. Με στόχο το δεύτερο και γιατί όχι και το τρίτο μέλος στο ΔΣ εκ μέρους της ανεξάρτητης από κομματικές γραμμές, πολυσυλλεκτικής παράταξης των ΜΑΧΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, της προοδευτικής επιλογής που μπορεί να εκπροσωπήσει ΤΙΜΙΑ τον κλάδο, αφού χρωστούμενα δεν υπάρχουν, ούτε και δεσμεύσεις με κεντρικά γραφεία πολιτικών σχηματισμών της βουλευτικής ζωής του τόπου.

Το μόνο που υπάρχει είναι αξιοπρέπεια και διάθεση για μαχητική εκπροσώπηση. Γυρίστε την πλάτη στα κόμματα της καταστροφής και τις παρατάξεις τους. Βάλτε κι άλλα «ενοχλητικά» μέλη στο ΔΣ της Ενωσης, κάντε τους ΜΑΧΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ το ηλεκτροσόκ που αγωνιά ο κλάδος να του γίνει, για να μην αργοσβήσει από την αφόρητη κυβερνητική, κυβερνητική, πολιτική και επιχειρηματική-ελιτίστικη πίεση.

με εκτίμηση
Χαρόπουλος Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς