14 Ιουλ 2013

Δ.Τ = Δίχως Τηλεθεατές...


Οχι μόνο δεν είδε σχεδόν κανείς το «πειρατικό» πρόγραμμα της Δ.Τ. (Δημόσιας Τηλεόρασης), αφού οι τηλεθεάσεις κυμάνθηκαν ανάμεσα στο 1,1% με 0,9%, αλλά και η ιντερνετική της διεύθυνση (www.dt.gr) έβγαζε στην ιστοσελίδα τής... Deutsche Telecom!
Με παίρνει φίλος μου τηλέφωνο την Πέμπτη το πρωί και μου λέει: «Για δοκίμασε να μπεις στο www.edt.gr» Δοκιμάζω, ξαναδοκιμάζω, δεν μπαίνω.



 Μου ξαναλέει: «Δοκίμασε τώρα να μπεις και στο www.edttv.gr». Αντε πάλι, ξανά-μανά προσπαθώ, τζίφος, μηδέν εις το πηλίκον. Ούτε αυτό «ανοίγει». Πληροφορώ το φίλο μου για την αποτυχία και βάζει τα γέλια. «Είδες», μου λέει, «πώς την πατήσανε για ακόμη μια φορά; Δεν φρόντισαν να κατοχυρώσουν τις ιντερνετικές διευθύνσεις στην ώρα τους. Βγάλανε την κάρτα με το Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση, το ΕΔΤ δηλαδή, και δεν σκέφτηκαν ότι τις ανάλογες διευθύνσεις.. 
έπρεπε να τις έχουν στο τσεπάκι τους από πριν. Και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν και δεν βρίσκουν τρόπο να τουμπάρουν την κατάσταση!».

Γερμανικό «νούμερο»

Δίκιο είχε το άτομο το παρφέ, που θα έλεγε κι ο Ζορζ Πιλαλί. Αν θυμάστε καλά, με τρόπο αντίστοιχο είχαν χάσει οι «αρμόδιοι» (σε πόσα εισαγωγικά να το βάλω πια αυτό;) και τη διαδικτυακή διεύθυνση της περιβόητης ΝΕΡΙΤ. Πρώτα ανακοίνωσαν τη συγκρότησή της και ύστερα αποφάσισαν να κινητοποιηθούν. Λες και είμαι μπροστά στη σκηνή: «Ρε παιδιά, υπάρχει κι αυτό το πράγμα το πώς το λένε, μισό λεπτό, α ναι, το Ιντερνετ. Εκεί τι θα κάνουμε;». Και δώσε τρεχάλα της τελευταίας στιγμής. Ακόμη και με την αλλαγή από ΕΔΤ σε Δ.Τ., πάλι μπλέξιμο προέκυψε. Ιδίως με το www.dt.gr, το οποίο έτσι και προσπαθήσεις να μπεις σε βγάζει κατ' ευθείαν σε ιστοσελίδα της Deutsche Telecom. Στα λατινικά βλέπετε η Δημόσια Τηλεόραση και ο γερμανικός τηλεπικοινωνιακός γίγαντας έχουν τα ίδια αρχικά. Και με αυτές τις ιστορίες δεν παίζεις...
- από τα Μέσα και Media του Χρ. Ξανθάκη / Κ.Ε

2 σχόλια:

Η γνώμη σας μετράει για μάς