15 Ιαν 2014

Απορία Κουρή: Εμένα ρε παιδιά γιατί με συλλάβατε;


«Εμένα ρε παιδιά γιατί με συλλάβατε; Πήρα ποτέ στη ζωή μου μίζες; Πήρα εργολαβίες; Πήρα δημόσια έργα; Πήρα κρατικές προμήθειες; Πήρα θαλασσοδάνεια; Είδε ποτέ κανείς το όνομά μου στη λίστα Λαγκάρντ ή σε άλλες λίστες;»
Αυτά είναι μερικά από τα, ρητορικά, ερωτήματα που διατυπώνει με τον γνωστό του τρόπο ο εκδότης Γιώργος Κουρής στο σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας του Kontra News «καρφώνοντας»  άλλους εκδότες και πολιτικούς… 


Ο Γ. Κουρής, ο οποίος που συνελήφθη χθές το πρωί για χρέη προς το Δημόσιο, ζήτησε και έλαβε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί κάτι που αναμένεται να συμβεί στις 17 Ιανουαρίου.
Χθές, πάντως, στα δικαστήρια ο μεγαλοεκδότης (ιδιοκτησία του είναι τα «χρεοκοπημένα» Αλτερ, Αυριανή, Φίλαθλος με δεκάδες εργαζόμενους στο δρόμο αφού τους άφησε απλήρωτους για περισσότερο από ένα χρόνο και βέβαια χωρίς αποζημίωση καθώς και το Kontra channel  που επίσης λειτουργεί με τσάμπα εργασία!!) έκανε πνεύμα: Σε ερώτηση δημοσιογράφου που τον ρώτησε γιατί τον έπιασαν, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του ιστολόγιου zoornalistas απάντησε απλά :: «Γιατί χρωστάω παιδί μου. Ξέρεις εσύ κανέναν που με αυτή τη κρίση να μη χρωστάει;». Και απευθυνόμενος στον δημοσιογράφο, ρώτησε με τη σειρά του: «Εσύ παιδί μου πού δουλεύεις; Δεν μου λες τον εργοδότη σου να σου πω πόσα χρωστάει;»
Όχι πως λέει ψέμματα, πολλοί είναι οι εργοδότες που δεν πληρώνουν ή μειώνουν δραματικά τους μισθούς που δίνουν, αλλά τέτοια δικαιολογία μόνο ο Κουρής μπορούσε να πει!!


:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σας μετράει για μάς